Still predstavlja RX 70 – najbolj varčen viličar v svojem razredu

Daleč najbolj varčen viličar v svojem razredu:

Daleč najbolj varčen viličar v svojem razredu:

STILL RX 70 porabi samo 2,5 litra na uro, kar ima nenazadnje tudi pozitiven učinek na TCO.

STILL RX 70 porabi samo 2,5 litra na uro, kar ima nenazadnje tudi pozitiven učinek na TCO.

Viličar je v dizelski in plinski različici med 2.2 in 3.5 tonah.

Viličar je v dizelski in plinski različici med 2.2 in 3.5 tonah.

Hamburški STILL GmbH, vodilni ponudnik inteligentnega upravljanja v intralogistiki, nadaljuje s svojo ofenzivo v inovativnosti proizvodov. Pod oznako RX 70 je bil trgu predstavljen edini viličar s hibridno tehnologijo. S kombinacijo dveh različnih pogonov ima STILL dolgo tradicijo, kajti že pred več kot 50. leti je ustanovitelj podjetja Hans Still iznašel prvi dizel-elektro pogon za viličar. Nov RX 70, ki je v štirih različnih nosilnostih (2.2, 2.5, 3.0 in 3.5 ton) ponujen vsakokrat v dizel – kot tudi v plinski različici, uporablja to tehniko za še posebej varčno delovanje.

 

Na prihodnost naravnan pogonski sistem se sestoji iz motorja z notranjim izgorevanjem, ki poganja generator, inteligentne krmilne enote in elektromotorja. Transmisija poteka torej izključno preko magnetne sile. Na ta način ni nikakršnega trenja – in nikakršne obrabe, kar nenazadnje zmanjšuje tudi porabo energije in servisne stroške. Poleg tega so konstruktorji v Hamburg-Billbrooku dali velik poudarek na ekstremno robustno in zmogljivo izvedbo, ki je pogosto izpostavljena težkim delovnim pogojem – mrzlo in umazano, mokro in korodirno. Tretja pomembna značilnost je kompaktna, ergonomična konstrukcija viličarja, ki omogoča eficientno delo.

 

RX 70 postavlja nova merila pri ekonomičnosti in s tem tudi pri skupnih stroških lastnika (Total Cost of Ownership - TCO). STILL ponuja vsem strankam tovrsten izračun stroškov od nakupa preko uporabe in vse do obrabe. Z porabo samo 2.5 litra na uro (merjeno na modelu z nosilnostjo 2.5 ton po normah VDI 2198, to pomeni 60 delovnih enot na uro) je občutno najbolj varčen viličar v svojem razredu na svetovnem trgu. Podobni viličarji porabijo znatno več goriva.

 

Nova hidravlična črpalka: olje teče samo po potrebi

 

Za ta rekord je več razlogov: če odmislimo realizacijo osnovnega hibridnega koncepta pride do serijske uporabe tudi pri industrijskem motorju, optimiranem glede porabe.

Poleg tega je STILL razvil hidravlični sistem z nastavljivo črpalko, ki hidravlično olje črpa po potrebi in je ne dodaja permanentno v dvižni- in krmilni sistem. Kot tretje deluje pogon z optimiranim krmiljenjem, ki število vrtljajev motorja z notranjim izgorevanjem, glede na vozne razmere, spravijo na najbolj ekonomično raven – podobno, kot vožnja v šesti prestavi. Pozitiven stranski učinek: je tišji.

 

 

Cookie Panel

STILL uses cookies to give you the best experience online and to provide anonymised, aggregated site usage data. You can find out what cookies we use, what they do and how you can disable them in our Cookie Policy.

By browsing our sites you consent to the use of cookies. By closing this message, you consent to our use of cookies on this device in accordance with our cookie policy unless you have disabled them.